Μαμάκου Ειρήνη

Όνομα:

Ειρήνη Μαμάκου

Ιδιότητα:

Μέλος Ε.Ε.Π.

Τομέας:

Αγγλική Γλώσσα και Ακαδημαϊκές Δεξιότητες, Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Γραφείο:

201 (Γρ. Λαμπράκη 126)
Βιογραφικό
Η Δρ. Ειρήνη Μαμάκου είναι Μέλος Ε.Ε.Π. στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, όπου διδάσκει από το 2009. Είναι απόφοιτη του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ και κάτοχος ΜΑ in Applied Language Studies: Computing από το University of Kent, UK. Το διδακτορικό της το απέκτησε από το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ, στο πεδίο της ανάπτυξης ακαδημαϊκών/ερευνητικών δεξιοτήτων μέσω project-based μεθοδολογίας.

Έχει διδάξει ως επισκέπτρια διδάσκουσα στα: University of Hertfordshire (UK), Πανεπιστήμιο Πατρών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Διετέλεσε μόνιμο μέλος Ε.ΔΙ.Π. στο Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (2004).

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν:

  • Academic/Research Skills for Political & Social Scientists
  • Soft Power και Ψηφιακή Διπλωματία
  • Digital Skills for International Relations
  • Computer-Aided Instruction
  • ICT in University Education
  • Project-based Learning
  • Digital Methodologies
  • Digital Cultural Heritage
Διδασκαλία
  • Intercultural Communication
  • English for International and European Studies
  • Development of Strategies for the Linguistic Analysis of International Relations Media Discourse
  • English for Energy and Climate Change
  • English Language – Basic Concepts and Terminology Structures in International Relations and International Economics I & II
  • Σεμινάριο: Academic/Research Skills and Competencies, Implementation of Academic Research Projects/Dissertations and Oral Presentations
Δημοσιεύσεις
Δημοσιεύσεις σε Επιστημονικά Περιοδικά (με κριτές):
  • Mamakou I, Karafotias G, Gkourdoglou G, Loumos G, Kargas A, Varoutas D. (2024). Developing a Multitasking Augmented Reality Application for Theatrical and Cultural Content. Heritage, 7(7):3578-3596. Link
  • Kargas A., Loumos G., Mamakou I. & Varoutas D. (2022). Digital Routes in Greek History’s Paths. Heritage, 5(2), 742-755. Link
  • Mamakou, I. & Grigoriadou, M. (2010). An e-project-based approach to ESP learning in an ICT curriculum in higher education. Themes in Science and Technology Education, 3(1-2), 119–137.

Κεφάλαια σε Βιβλία:

  • Mamakou, I. (2008). Project-Based Instruction for English in Higher Education. In R. Marriott & P. Torres (eds), The Handbook of Research on E-Learning Methodologies for Language Acquisition, IGI Global.

Πρακτικά Συνεδρίων:

  • Kargas A., Loumos G., Mamakou I. & Varoutas D. (2022). Augmented Reality for presenting historical information through Street Names: the case of CARAT Project. EUTIC 2022.
  • Mamakou I., Chalatsis C. & Grigoriadou M. (2017). Modernising Instructional Methodologies in Computer and Telecommunication Engineering Education. EAEEIE 27th Annual Conference, Grenoble (IEEE Xplore).
  • Mamakou I., Chalatsis C. & Grigoriadou M. (2017). Curricula Review in Computer and Telecommunication Engineering Education in Greece. Poster session at EAEEIE 27th Annual Conference.
  • Asderaki F., Gousios Ch., Diamantis G. & Mamakou E. (2014). Research about businesses’ needs regarding employees’ linguistic skills. Συνέδριο: The Future of Language Professions, Παν. Πειραιώς (στα ελληνικά).
  • Asderaki F. & Mamakou I. (2012). Going digital or not? Internationalising Higher Education in Greece through Online Learning. 4th Conference on Informatics in Education.
  • Mamakou E. & Chalatsis C. (2010). Instructional proposition for teaching English in Informatics & Telecommunications. 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο “Διδακτική της Πληροφορικής”, Αθήνα, σελ. 216–223.
  • Mamakou I. & Grigoriadou M. (2009). An E-Project-Based approach to ESP learning in ICT Curriculum. 5th International ICTATLL Workshop 2009, Κόρινθος.